lørdag den 21. juni 2014

Hygge tegninger

Når lysten kommer over mig, bliver det tit til 3 - 4 tegninger, ikke alle lige gode. Nogen bliver også skrottet med det samme, og sådan er det jo når man øver sig. Øvelse gør jo mester....

De fleste tegninger jeg laver, er fundet på youtube, hvor man kan følge deres tutorials eller bare efterligne tegningerne, og nogen er egen fri fantasi.

Her er mine sidste nye tegninger:


 Bjergby - den omvendte verden.


 Blodtræet - inspireret af Twilight, og egen fri fantasi.


Trekants maling.


En af de youtube kanaler jeg får inspiration fra er MyLifeAsTopher - https://www.youtube.com/channel/UCYnZD7t6IaZThC3JOCjF1Aw
Han er god til at tegne, og man kan nemt følge med og se hvad han tegner.


Mit næste store projekt, vil være at lære og tegne seje realistiske biler. Ikke det jeg er bedst til, men det skal læres.


Jeg ELSKER Supersnaken, og mit mål er at kunne tegne den. Det kommer nok til at tage lidt tid at lære, men det skal nok lykkes!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar